14 października rusza kampania społeczna pod hasłem „Każdy dzień to okazja do uczenia się” zachęcająca Małopolan do rozwoju w każdej sytuacji zawodowej i niezależnie od wieku. Kampania obejmuje reklamę na citylightach, w internecie (reklama na FB, reklama Google Ads), w MPK (reklama całopojazdowa, na automatach KKM oraz film w busTV), a także spot radiowy z udziałem Łukasza Smółki Marszałka Województwa Małopolskiego.
Statystyki EUROSTATu potwierdzają, że Małopolska od 2014 roku regularnie znajduje się powyżej średniej krajowej w zakresie uczenia się dorosłych.
Uczenie się to element determinujący rozwój osobisty i społeczny. Pozwala na rozwijanie kompetencji, zdobywanie nowych kwalifikacji zawodowych, poszerzanie zainteresowań i poznawanie różnych perspektyw. Kluczowe jest nieustanne dążenie do samodoskonalenia.
„Jestem dumny, że Małopolanie chcą się uczyć i mają świadomość, że własny rozwój to najważniejsza inwestycja, która otwiera nowe możliwości i poszerza perspektywy. Podnoszenie kwalifikacji przekłada się na poprawę jakości życia zawodowego, a często również sytuacji ekonomicznej uczącego się. Szczególnie jeśli odbywa się w sposób przemyślany i zaplanowany. Własny rozwój to najlepsza inwestycja, jaką można podjąć”
– podkreśla Łukasz Smółka Marszałek Województwa Małopolskiego.
Inwestowanie w rozwój kompetencji jest fundamentem dla bezpieczeństwa zawodowego w przyszłości. Mieszkańcy regionu, korzystając z szerokiej oferty wsparcia, nie tylko budują swoje możliwości w przyszłości, ale również wzmacniają konkurencyjność całego regionu na mapie Polski i Europy. Dzięki odpowiedniemu ukierunkowaniu na rozwój Małopolska stale udowadnia, że jest miejscem, w którym potencjał ludzki jest największym kapitałem.
Zachęcamy do sprawdzenia na stronie www.pociagdokariery.pl możliwości, jakie oferuje nasz region działając na rzecz wzmocnienia kompetencji mieszkańców.
Kampania społeczna realizowana przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie - instytucję Województwa Małopolskiego.