Projekt edukacyjny pomagający generacjom X i Y komunikować się z pokoleniem Z oraz generacji Z komunikować się z przedstawicielami starszych pokoleń
Dla kogo
Wszyscy
Kategoria
Szkolenie/Kurs
Opis
Fundacja OFF School zaprasza do udziału w wyjątkowym edukacyjnym projekcie społecznym. To pierwszy na świecie projekt, który koncentruje się na budowaniu międzypokoleniowych mostów komunikacyjnych, w którym przedstawiciele najmłodszych pokoleń są edukatorami dla kadry managerskiej i specjalistycznej dużych organizacji. Prowadzą warsztaty, w ramach których przybliżają osobiście charakterystykę pokolenia, tłumaczą, czym jest komunikacja i jak ją skutecznie budować oraz pracują na podstawie case studies, rozwiązując sytuacje najczęściej pojawiające się w przedsiębiorstwach. Wyjaśniają kody komunikacyjne zawarte w emotikonach, skrótach oraz dlaczego odpisywanie “ok” nie jest “ok”. W sesjach Q&A swobodnie można z nimi otwarcie i bez skrępowania podyskutować o własnych przykładach nieporozumień pokoleniowych i wspólnie znaleźć rozwiązania. Cały warsztat jest bardzo dynamiczny i trwa 4 godziny. Obejmuje zarówno kaloryczną część teoretyczną dotyczącą pokoleń oraz komunikacji, jak i intensywną część praktyczną. Zajęcia prowadzą specjalnie wybrane i przygotowane młode osoby z bardzo bogatym doświadczeniem. To osoby w wieku 17 - 25 lat, które swoim doświadczeniem mogłyby śmiało konkurować z doświadczonymi managerami. Zajęcia edukacyjne prowadzone są w dwóch kierunkach. Generacje X i Y edukowane są jak komunikować się z pokoleniem Z, a generacje Z, jak komunikować się z przedstawicielami starszych pokoleń. Zajęcia dla przedstawicieli pokolenia Z są możliwe tylko po zrealizowaniu lub w trakcie realizacji projektu edukacyjnego dla pokoleń starszych. To dzięki niemu edukatorzy i edukatorki, dzięki zdobytym doświadczeniom w pracy z grupami reprezentującymi pokolenia X oraz Y, są w stanie praktycznie, w oparciu o osobiste doświadczenia i zbudowane realne case studies tworzyć w relacji z młodymi przedstawicielami pokolenia Z skuteczne mosty komunikacyjne w organizacjach uczestników projektu.