Raport z badania funkcjonowania doradztwa metodycznego na terenie Małopolski

Opis

Cel prezentowanej w raporcie części badania to określenie wniosków dotyczących organizacji doradztwa metodycznego w Małopolsce, wynikających z analizy uwarunkowań merytorycznych i formalnych oraz sposobu ich stosowania na poziomie rozwiązań instytucjonalnych.

Zakres badania obejmował zagadnienia:
1) Koncepcja doradztwa metodycznego jako merytoryczny kontekst działań realizowanych w tym zakresie.
2) Prawne uwarunkowania funkcjonowania doradztwa metodycznego.
3) Rozwiązania organizacyjne w zakresie doradztwa metodycznego w Małopolsce.
4) Realizacja działań w zakresie doradztwa metodycznego w Małopolsce – formy wsparcia i ich zakres.

Dla kogo

Instytucja edukacyjna/szkoleniowaNauczyciel i / lub Wykładowca

Temat

Charakterystyka form / systemów edukacjiCharakterystyka rynku pracy

Forma

Raport badawczy

Platforma specjalizacyjna

Przekaz rozproszony / uniwersalny

Autor wpisu

Jerzy Fugas